Role sociálních médií v nákupním chování spotřebitelů – Michaela ŠKORVÁNKOVÁ
Michaela ŠKORVÁNKOVÁ
Bakalářská práce
Role sociálních médií v nákupním chování spotřebitelů
The role of Social Media in Consumer Buying Behavior
Anotace:
Tato bakalářská práce se věnuje velmi aktuální tématice, a to využívání sociálních médií k ovlivňování nákupního chování spotřebitelů. Práce byla zaměřena na konkrétní segment spotřebitelů nakupujících oblečení a obuv. V rámci práce autorka definovala základní pojmy, seznámila čtenáře s rozšiřující tématikou a představila výsledky svého dotazníkového šetření. Prostřednictvím tohoto šetření zjišťovala …víceAbstract:
This bachelor thesis is targeted to very actual topic primarily to the use of social media influencing consumers buying behavior. The thesis was focused on a specific segment, a group of consumers buying clothes and shoes. Within the thesis the author defined the basic terms, introduced the expanding theme and presented the results of the questionnaire research. Through this research was mainly determined …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Michal Mičík, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠKORVÁNKOVÁ, Michaela. Role sociálních médií v nákupním chování spotřebitelů. Plzeň, 2019. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta ekonomickáBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností
Práce na příbuzné téma
-
Faktory ovlivňující nákupní chování spotřebitelů
Veronika Blaniková -
Neuromarketing a jeho vliv na nákupní chování spotřebitelů
Kristýna Hörnerová -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Nákupní chování spotřebitelů v digitálním věku
Hana Ďurajková -
Vliv online reklamy na nákupní chování českých spotřebitelů
Vlasta Sedláková -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Nákupní chování spotřebitelů v souvislosti s vybranou značkou
Markéta Dömeová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova