Bc. Kateřina Pavlicová

Bachelor's thesis

Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti

The tools of marketing communication mix of selected company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a její nástroje. Cílem bakalářské práce je vyhodnotit současné nastavení nástrojů marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti a navrhnout jejich případnou optimalizaci. Práce obsahuje teoretickou část, která je zaměřena na zkoumanou problematiku, tedy na nástroje marketingového komunikačního mixu. V praktické části je uvedena charakteristika …more
Abstract:
This bachelor thesis focuses on marketing communication and its instruments. The thesis aims to evaluate the current setting of the instruments of marketing communicational mix of the selected company and to suggest its optimization. The thesis contains a theoretical part concentrated on examined issue therefore on the instruments of marketing communicational mix. The practical part contains characteristics …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 2. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné