Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti – Bc. Kateřina Pavlicová
Bc. Kateřina Pavlicová
Bakalářská práce
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
The tools of marketing communication mix of selected company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a její nástroje. Cílem bakalářské práce je vyhodnotit současné nastavení nástrojů marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti a navrhnout jejich případnou optimalizaci. Práce obsahuje teoretickou část, která je zaměřena na zkoumanou problematiku, tedy na nástroje marketingového komunikačního mixu. V praktické části je uvedena charakteristika …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing communication and its instruments. The thesis aims to evaluate the current setting of the instruments of marketing communicational mix of the selected company and to suggest its optimization. The thesis contains a theoretical part concentrated on examined issue therefore on the instruments of marketing communicational mix. The practical part contains characteristics …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor:
https://is.slu.cz/th/z4375/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
- Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSlezská univerzita v Opavě
Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova