Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti – Bc. Kateřina Pavlicová
Bc. Kateřina Pavlicová
Bachelor's thesis
Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti
The tools of marketing communication mix of selected company
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a její nástroje. Cílem bakalářské práce je vyhodnotit současné nastavení nástrojů marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti a navrhnout jejich případnou optimalizaci. Práce obsahuje teoretickou část, která je zaměřena na zkoumanou problematiku, tedy na nástroje marketingového komunikačního mixu. V praktické části je uvedena charakteristika …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing communication and its instruments. The thesis aims to evaluate the current setting of the instruments of marketing communicational mix of the selected company and to suggest its optimization. The thesis contains a theoretical part concentrated on examined issue therefore on the instruments of marketing communicational mix. The practical part contains characteristics …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 4. 2021
Identifier:
https://is.slu.cz/th/z4375/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2021
- Supervisor: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVLICOVÁ, Kateřina. \textit{Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti}. Online. Bachelor's thesis. Opava: Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karvina. 2021. Available from: https://theses.cz/id/m352z1/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v KarvinéSilesian University in Opava
School of Business Administration in KarvinaBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova