Bc. Kateřina Pavlicová

Bachelor's thesis

Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti

The tools of marketing communication mix of selected company
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a její nástroje. Cílem bakalářské práce je vyhodnotit současné nastavení nástrojů marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti a navrhnout jejich případnou optimalizaci. Práce obsahuje teoretickou část, která je zaměřena na zkoumanou problematiku, tedy na nástroje marketingového komunikačního mixu. V praktické části je uvedena charakteristika …viac
Abstract:
This bachelor thesis focuses on marketing communication and its instruments. The thesis aims to evaluate the current setting of the instruments of marketing communicational mix of the selected company and to suggest its optimization. The thesis contains a theoretical part concentrated on examined issue therefore on the instruments of marketing communicational mix. The practical part contains characteristics …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/z4375/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedúci: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management