Bc. Kateřina Pavlicová

Bakalářská práce

Nástroje marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti

The tools of marketing communication mix of selected company
Anotace:
Bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci a její nástroje. Cílem bakalářské práce je vyhodnotit současné nastavení nástrojů marketingového komunikačního mixu vybrané společnosti a navrhnout jejich případnou optimalizaci. Práce obsahuje teoretickou část, která je zaměřena na zkoumanou problematiku, tedy na nástroje marketingového komunikačního mixu. V praktické části je uvedena charakteristika …více
Abstract:
This bachelor thesis focuses on marketing communication and its instruments. The thesis aims to evaluate the current setting of the instruments of marketing communicational mix of the selected company and to suggest its optimization. The thesis contains a theoretical part concentrated on examined issue therefore on the instruments of marketing communicational mix. The practical part contains characteristics …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 19. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/z4375/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 2. 6. 2021
  • Vedoucí: Ing. Radka Bauerová, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management