Bc. Kristina Melnykova

Master's thesis

Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku

Implementing the methods of customer relationship management in a company
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zdůvodnit důležitost řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Lacoste, zjistit jakým způsobem řízení vztahu se zákazníky prospívá dané společnosti a jakých pozitivních změn společnost díky tomu dosáhla. Dalším cílem této diplomové práce je návrh aktivit v rámci řízení vztahů se zákazníky pro společnost Lacoste, které by pomohly společnosti dosáhnout ještě větších úspěchů …more
Abstract:
The aim of this Master’s Thesis is to justify the importance of customer relationship management in the company Lacoste, find out how customer relationship management benefits the company and what positive changes did the company reached due to this fact. Another aim of this Master’s Thesis is to offer activities within customer relationship management for the company Lacoste, which would help the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 10. 2016

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 11. 2016
  • Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
  • Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní