Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku – Bc. Kristina Melnykova
Bc. Kristina Melnykova
Master's thesis
Implementace metodiky řízení vztahů se zákazníky v podniku
Implementing the methods of customer relationship management in a company
Abstract:
Cílem této diplomové práce je zdůvodnit důležitost řízení vztahů se zákazníky ve společnosti Lacoste, zjistit jakým způsobem řízení vztahu se zákazníky prospívá dané společnosti a jakých pozitivních změn společnost díky tomu dosáhla. Dalším cílem této diplomové práce je návrh aktivit v rámci řízení vztahů se zákazníky pro společnost Lacoste, které by pomohly společnosti dosáhnout ještě větších úspěchů …moreAbstract:
The aim of this Master’s Thesis is to justify the importance of customer relationship management in the company Lacoste, find out how customer relationship management benefits the company and what positive changes did the company reached due to this fact. Another aim of this Master’s Thesis is to offer activities within customer relationship management for the company Lacoste, which would help the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 10. 2016
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/rjk1u/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 11. 2016
- Supervisor: Ing. Miloslav Šašek
- Reader: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Řízení vztahu se zákazníky v malém a středním podnikání
Adéla Langerová -
Management kvality ve vztahu k řízení lidských zdrojů ve vybraných hotelech
Iuliia Vilchanska -
Event Management and CRM of the Selected Company
Tereza Nová -
CRM- řízení vztahu se zákazníky v praxi
Anna Kučerová -
Využití řízení vztahu se zákazníkem k budování značky
Lenka MUCHOVÁ -
Strategie řízení vztahů se zákazníky v MSP
Kerolain Pimenova -
Význam výzkumu potřeb, požadavků a očekávání zákazníků a souvislost s řízením vztahů se zákazníky
Jan Rucz -
Hodnototvorný proces podniku a jeho význam pro řízení vztahů
Igor Botlík