Postavení značky Libereckého kraje v online prostředí – Anna Bartošová
Anna Bartošová
Bakalářská práce
Postavení značky Libereckého kraje v online prostředí
Positioning of the Liberec Region destination brand in the online environment
Anotace:
Bakalářská práce se zabývá online marketingem ve vztahu k propagaci značky destinace cestovního ruchu. Hlavním cílem této práce je analýza vybraných nástrojů online komunikace k utvoření představy o postavení značky Libereckého kraje v online prostředí, a to především se zaměřením na turistický portál a sociální sítě. V teoretické části práce jsou vysvětleny a definovány základní pojmy jako destinace …víceAbstract:
The bachelor's thesis deals with online marketing in relation to the promotion of a tourism destination brand. The main goal of this work is to evaluate the positioning of the Liberec region brand in the online environment by analyzing selected online communication tools, especially with a focus on the tourist portal and social networks. The theoretical part of the thesis explains and defines the basic …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 7. 2020
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Lenka Červová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Bartošová, Anna. Postavení značky Libereckého kraje v online prostředí. Liberec, 2020. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb - Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Vliv národní centrály cestovního ruchu (NTO) na konkurenceschopnost České republiky jako destinace cestovního ruchu
Petra Tomšovicová -
Atraktivita destinací cestovního ruchu v Evropské unii ve vazbě na rozvoj kulinářského cestovního ruchu
Iryna Chernenko -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Daniela Jirásková -
Zhodnocení potenciálu destinace cestovního ruchu v České republice se zaměřením na vybraný podnik cestovního ruchu
Denisa Vršková -
Konkurenceschopnost vybrané destinace cestovního ruchu
Blanka Ježková -
Možnosti rozvoje hyperturistické destinace cestovního ruchu
Martin Remiáš -
Situační analýza destinace cestovního ruchu
Tereza Radová -
Autenticita jako významný faktor rozvoje vybrané destinace cestovního ruchu
Alžběta Hochmanová
Název
Vložil
Vloženo
Práva