State of emergency in Tunisia (2011) in Tabloid and Broadsheet Press: Comparative Discourse Analysis – Markéta ČECHOVÁ
Markéta ČECHOVÁ
Bakalářská práce
State of emergency in Tunisia (2011) in Tabloid and Broadsheet Press: Comparative Discourse Analysis
State of emergency in Tunisia (2011) in Tabloid and Broadsheet Press: Comparative Discourse Analysis
Abstract:
The thesis compares differences between The Sun and The Guardian. Firstly, the graphical layout of chosen issue of printed newspapers is compared. Then a comparison of the articles focused on emergency in Tunisia, that are available online, follows. In this part, lexical and grammatical levels of the articles are examined and compared. Mainly formality and informality of the language is compared, usage …víceAbstract:
Bakalářská práce porovnává rozdíly mezi novinami The Sun a The Guardian. Nejprve je porovnán grafický vzhled vybraného vydání tištěných novin. Poté následuje porovnání článků zaměřených na krizi v Tunisku, které jsou dostupné na internetu. V této částí se porovnává a zkoumá lexikální a gramatická stránka článků. Zejména dochází k porovnání formálnosti a neformálnosti jazyka, užití přímé řeči, porovnání …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2014
Zveřejnit od: 22. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Jana Kořínková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ČECHOVÁ, Markéta. \textit{State of emergency in Tunisia (2011) in Tabloid and Broadsheet Press: Comparative Discourse Analysis}. Online. Bakalářská práce. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, Pedagogická fakulta. 2014. Dostupné z: https://theses.cz/id/m3utrj/.
Jak správně citovat práci
ČECHOVÁ, Markéta. State of emergency in Tunisia (2011) in Tabloid and Broadsheet Press: Comparative Discourse Analysis. Olomouc, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2014 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Český jazyk a literatura se zaměřením na vzdělávání a anglický jazyk se zaměřením na vzdělávání
Práce na příbuzné téma
-
Lexikální, gramatická a stylistická analýza překladu informačně-propagačních materiálů (oblast Jeseníků)
Kateřina VÝMOLOVÁ -
Analýza mezijazykových vlivů ve slohových pracích studentů Českého centra Kyjev a návrh cvičení
Oleksandr Stukalo -
Analýza schopnosti studentů středních škol aplikovat znalosti gramatického systému na nové lexikální jednotky
Jana Krmelová -
Komplexní lexikálně-gramatická analýza překládaného textu s translatologickým komentářem a glosářem
Jan ZBOŘIL -
Analýza mluvených projevů vybraných televizních pořadů pro děti předškolního věku
Michaela Šemorová -
Jazyk neformálních internetových diskuzí
Petra KONVIČKOVÁ -
Bulvární versus seriózní tisk z hlediska lexikální statistiky
Miroslav PÍŠTĚK -
Linguistic Means Expressing Gender Neutrality in British Quality Newspapers/Jazykové prostředky vyjadřující rodovou neutralitu v britském seriózním tisku
Radka MRŇOVÁ
Název
Vložil
Vloženo
Práva