Zuzana Švancarová

Diplomová práce

Přístup ke zvukové tvorbě remaků demonstrovaný na filmech The Grudge

The Approach to Sound Design of Remakes Demonstrated by The Grudge Movies

Anotace:
Diplomová práce řeší tvůrčí možnosti zvukové složky při tvorbě remaků. Tuto problematiku zkoumá pomocí zvukové komparace tří verzí filmu The Grudge – Ju-on: The Curse (2000, Takashi Shimizu), The Grudge (2004, Takashi Shimizu) a The Grudge (2020, Nicolas Pesce). Práce zkoumá a porovnává jednotlivé verze na úrovních – mluvené slovo, ruchy, atmosféry, filmové ticho a hudba – a dává je do souvislostí …více
Abstract:
The diploma thesis addresses the creative possibilities of the sound component in the creation of remakes. It examines this issue through a sound comparison of three versions of The Grudge movies – Ju-on: The Curse (2000, Takashi Shimizu), The Grudge (2004, Takashi Shimizu) and The Grudge (2020, Nicolas Pesce). The work examines and compares individual versions on the following levels – spoken word …více
 

Klíčová slova

remake (filmy)

Klíčová slova

japonská kinematografie

Klíčová slova

americká kinematografie

Klíčová slova

Shimizu Takashi 1972-

Klíčová slova

zvuk (film)

Klíčová slova

analýzy filmových děl

Klíčová slova

Pesce Nicolas 1990-

Klíčová slova

filmoví režiséři
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 8. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 9. 2022
  • Vedoucí: Tomáš ORAMUS
  • Oponent: Jan GÁL

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Autor udělil v licenci souhlas s:
In the license agreement the author has granted the following:

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 13. 4. 2023 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. Knihovna