Podpora prodeje, jeho struktura, ekonomické, účetní a daňové souvislosti – Bc. Jana NOVÁKOVÁ
Bc. Jana NOVÁKOVÁ
Bachelor's thesis
Podpora prodeje, jeho struktura, ekonomické, účetní a daňové souvislosti
Sales promotions, its structure, economics, accounting and tax context
Abstract:
Tématem mé práce je podpora prodeje. Podpora prodeje je jedním z nástrojů nepřímé komunikace v marketingu. Zahrnuje soubor různých motivačních nástrojů převážně krátkodobého charakteru, vytvářených pro stimulování rychlejších nebo větších nákupů určitých výrobků či služeb. Podpora prodeje dokáže zákazníka okamžitě motivovat k uskutečnění obchodu. Její význam stále roste. Podpora prodeje proto představuje …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 9. 2008
Accessible from:: 19. 9. 2008
Identifier:
9570
Thesis defence
- Date of defence: 15. 10. 2008
- Supervisor: doc. Ing. Jindřiška Kouřilová, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
NOVÁKOVÁ, Jana. \textit{Podpora prodeje, jeho struktura, ekonomické, účetní a daňové souvislosti}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2008. Available from: https://theses.cz/id/m48ftr/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
NOVÁKOVÁ, Jana. Podpora prodeje, jeho struktura, ekonomické, účetní a daňové souvislosti. Č. Bud., 2008. bakalářská práce (Bc.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 19. 09. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 19. 9. 2008 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUniversity of South Bohemia in České Budějovice
Faculty of EconomicsBachelor programme / field:
Economics and Management / Accounting and Financial Management
Theses on a related topic
-
Psychologické aspekty nástrojů podpory prodeje na děti
Aneta Jiránková -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Zuzana Zemanová -
Věrnostní programy a efektivní cílení podpory prodeje na základě věrnostních programů
Jaroslava Nová -
Podpora prodeje jako účinný nástroj marketingové komunikace
Monika Bačová -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Monika Puršlová -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Natalia Demokhina -
Věrnostní programy jako nástroj podpory prodeje v kontextu integrované marketingové komunikace
Martina Skočdopolová -
Motivační program jako nástroj podpory prodeje v B2B segmentu
Lenka Machová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights