Picturebooks in foreign language classroom – Kristýna Martincová
Kristýna Martincová
Diplomová práce
Picturebooks in foreign language classroom
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá obrázkovými knihami a jejich potenciálem z hlediska využití ve vyučování cizích jazyků. V první části přináší práce teoretický úvod do problému: nejdříve definuje obrázkovou knihu jako specifický literární druh, poté nastiňuje aspekty její aplikace do vyučování cizích jazyků u žáků mladšího školního věku. Praktická část práce potom vychází z navrženého učebního bloku …víceAbstract:
This thesis is concerned with the art form of picturebook and its potential in English language teaching. In its initial part it presents a theoretical overview of both the genre of picturebook and its potential role when used as a teaching aid in young learners{\crq} foreign-language classroom. The research part is then anchored in a set of picturebook-centred teaching sequences devised and carried …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 31. 3. 2008
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 23. 5. 2008
- Vedoucí: Mgr. Pavel Brebera, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Martincová, Kristýna. Picturebooks in foreign language classroom. Pardubice, 2008. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Pardubice. Fakulta filozofická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Pardubice, Fakulta filozofickáUniverzita Pardubice
Fakulta filozofickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka
Práce na příbuzné téma
-
Teaching Authentic Stories through Drama in ELT Young Learners' Classroom
Jitka Kujalová -
Using Stories in Teaching English to Very Young Learners
Marta Pasková -
Using stories in one-to-one teaching of children
Alice Bolcková -
Using Stories in Teaching English to Young Learners
Lucie Žigárdyová -
Using Stories in Teaching English
Žaneta Urbancová -
The Features of English as a Second Language and English as a Foreign language in English Language Teaching in the Czech Republic
Adéla Othová -
Incorporating drama into foreign language teaching
Aneta Tomšíková -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková