Nástroje budování image neziskové organizace se zaměřením na corporate identity a public relations. – Michaela ŠTEFKOVÁ
Michaela ŠTEFKOVÁ
Bakalářská práce
Nástroje budování image neziskové organizace se zaměřením na corporate identity a public relations.
The instruments to create an image of nonprofit organization focusing on corporate identity and public relations.
Anotace:
Předmětem bakalářské práce je definovat rozdíly mezi českou neziskovou organizací a anglickou neziskovou organizací v oblasti public relations, corporate identity, a jejich vzájemná komparace. Cílem této bakalářské práce bylo porovnat českou a anglickou neziskovou organizaci, analyzovat společné a rozdílné vlastnosti pomocí nástrojů budování image neziskové organizace a metod public relations a corporate …víceAbstract:
The subject of the bachelor?s thesis is to define the differences between czech and english non-profit organisations in terms of public relations, corporate identity, and their comparison. The goal of this bachelor´s thesis was to compare Czech and English non-profit organizations, analyze common and diverse characteristics using instruments to create an image of non-profit organization and methods …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 4. 2013
Zveřejnit od: 17. 4. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Šobáňová, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
ŠTEFKOVÁ, Michaela. \textit{Nástroje budování image neziskové organizace se zaměřením na corporate identity a public relations.}. Online. Bakalářská práce. Ostrava: Ostravská univerzita, Filozofická fakulta. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/m4pbqa/.
Jak správně citovat práci
ŠTEFKOVÁ, Michaela. Nástroje budování image neziskové organizace se zaměřením na corporate identity a public relations.. Ostrava, 2013. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 17.4.2013
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 17. 4. 2013 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Humanitní studia / Management v neziskovém sektoru
Práce na příbuzné téma
-
Corporate Governance v neziskových organizacích
Ludmila Šmerdová -
Mezisektorové partnerství nestátních neziskových organizací a firem z pohledu konceptu Corporate Social Responsibility
Denisa Kreuzziegerová -
Image neziskové organizace
Filip Berčík -
Budování corporate identity pomocí nástrojů IMK
Šárka Topičová -
Financování, účetnictví a daně vybraného projektu neziskové organizace
Veronika Motyčková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Andrea Straková -
Využívání public relations v marketingové komunikaci firmy
Kristýna Nezvedová -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová