Konkurenceschopnost časopisu KAJMAN na českém trhu – Bc. Tomáš Vítek
Bc. Tomáš Vítek
Diplomová práce
Konkurenceschopnost časopisu KAJMAN na českém trhu
The competitive strength of the KAJMAN magazine in the Czech market
Anotace:
Hlavní podstatou této diplomové práce je provedení analýzy konkurenceschopnosti periodika KAJAMN a ostatních konkurenčních periodik na českém trhu. Návrhy a řešení vedoucí ke zvýšení konkurenceschopnosti periodika KAJMAN jsou navrhnuty na základě výsledků provedené analýzy.Abstract:
The main substance of this thesis is to analyze competitiveness of KAJMAN periodical and other competing journals on the Czech market. Suggestions and solutions to increase competitiveness of periodical KAJMAN are presented based on the results of the analysis.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2010
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/ujmft/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2010
- Vedoucí: Ing. Michaela Učíková
- Oponent: doc. Ing. Josef Dobřický, CSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Stanovení hodnoty pro zákazníka pro vybranou kategorii chemických produktů
Daniela Kaplanová -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Tvorba hodnoty pro zákazníky ve vybraném podniku
Klára Hanzlíková -
Hodnota pro zákazníka jako předpoklad dosažení konkurenční výhody podniku
Lukáš Holeček