Buzz marketing a jeho využití v praxi – Vojtěch Khodl
Vojtěch Khodl
Bakalářská práce
Buzz marketing a jeho využití v praxi
Buzz marketing and its use in practice
Anotace:
Cílem této práce je představit hlavní rysy moderního marketingového přístupu zvaného buzz marketing, identifikovat možnosti i úskalí jeho využití a zjistit, v jaké míře je tento přístup znám a využíván v České Republice. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V té první se věnuji obecnému úvodu do problematiky moderních marketingových kampaní a vysvětlení některých důležitých pojmů. Druhá …víceAbstract:
The main objective of this thesis is to present buzz marketing as a modern marketing approach, to identify its potential and possilble problems with its implementation. It also examines the popularity and the spread of use of buzz marketing in the Czech Republic. The thesis is divided into theoretical and practical part. In the first section I focus on the general introduction of the topic of modern …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 2. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/27120
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: Jiří Zeman
- Oponent: Alena Filipová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/27120
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový přístup k vybraným generacím
Lukáš Mesároš -
Módní ikony a jejich vliv na spotřebitelské chování: Historická analýza a současný marketingový přístup
Linda Kratochvílová -
Employer Branding: marketingový přístup k HR
Hana Pavlíčková -
Značka zaměstnavatele: marketingový přístup k HR
Lucie Červinková -
Market Entry Strategy for Paulaner Spezi in the Czech Republic: A 4P Marketing Mix Approach
Markéta Filipová -
Viral marketing - Campaign planning and implementation
Vladimir Shpilkin -
Virální marketing a jeho aplikace v komunikační kampani
Lucie Kutzendörferová -
Politický marketing a nová média na příkladu prezidentské kampaně Baracka Obamy
Marie Komárková