Marketingová komunikace Rádia Čas Rock s ohledem na cílovou skupinu – Bc. Alžběta Flaschková
Bc. Alžběta Flaschková
Master's thesis
Marketingová komunikace Rádia Čas Rock s ohledem na cílovou skupinu
Marketing Communications of the Rádio Čas Rock station concerning a specific target Group
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá marketingovou komunikací Rádia Čas Rock s důrazem na online komunikaci. Rádio Čas Rock je regionální rozhlasová stanice působící od roku 2011 v Moravskoslezském kraji. V teoretické části jsou vymezeny pojmy související s vývojem komunikace a médií. Důraz je kladen na rozhlas, český rozhlasový trh a marketingovou komunikaci rozhlasových stanic. Praktická část obsahuje charakteristiku …viacAbstract:
This thesis deals with marketing communication Rádio Čas Rock focused on online com-munication. Rádio Čas Rock is a regional radio station operating in the Moravian- Silesian region since 2011. The theoretical part defines terms related to the development of communication and media, mainly radio and czech radio market and marketing communication. The practical part contains the characteristics of the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Zverejniť od: 22. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
FLASCHKOVÁ, Alžběta. \textit{Marketingová komunikace Rádia Čas Rock s ohledem na cílovou skupinu}. Online. Diplomová práca. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Faculty of Multimedia Communications. 2016. Dostupné z: https://theses.cz/id/m4z26n/.
Jak správně citovat práci
Flaschková, Alžběta. Marketingová komunikace Rádia Čas Rock s ohledem na cílovou skupinu. Zlín, 2016. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 22.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 22. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace online prodejny
Ivana Kučerová -
Online marketingová komunikace restaurace
Šárka Bartošková -
Online marketingová komunikace neziskové organizace Colliery SRDCEM
Aneta Pindurová -
Online marketingová komunikace vybrané firmy
Nela Sidorová -
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Denisa Schönigerová -
Marketingová komunikace v online prostředí vybrané firmy
Natálie Vačevová -
Online marketingová komunikace internetového obchodu tiktakhodinky.cz
Vojtěch Venglář -
Sociální sítě jako prostředek online komunikace obcí
Pamela Lia Magalová