Rozvoj dílčích funkcí u dětí předškolního věku metodou Brigitte Sindelarové – Bc. Marcela Kostíková
Bc. Marcela Kostíková
Master's thesis
Rozvoj dílčích funkcí u dětí předškolního věku metodou Brigitte Sindelarové
Development of partial functions with preschool children by Brigitte Sindelarova method
Abstract:
Diplomovaná práce je zaměřena na rozvoj dílčích funkcí u dětí předškolního věku. Cílem diplomové práce a výzkumného projektu je analyzovat a podporovat rozvoj dílčích funkcí u dětí předškolního věku metodou Brigitte Sindelarové a ověřit její účinnost vzhledem k diagnostice. Práce je rozdělena na čtyři kapitoly, z nichž každá obsahuje čtyři podkapitoly. První tři kapitoly jsou teoretické a zabývají …moreAbstract:
The thesis is focused on the development of partial functions of preschool aged children. The aim of the thesis and the research is to analyze and promote the development of preschool children partial functions by Brigitte Sindelarova´s method and verify its effectiveness considering the diagnosis. The work is divided into four chapters, each of them contains four chapters. The first three chapters …moreKeywords
Klíčová slova předškolní vzdělávání předškolní věk deficity dílčích funkcí rozvoj dílčích funkcí diagnostika tréninkový program prevence specifických poruch učení Key words preschool education preschool age deficits in particular functions partial function development diagnostics training program prevention of specific learning disabilities
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qsses/
Thesis defence
- Date of defence: 2. 5. 2016
- Supervisor: PhDr. Mgr. Alena Sedláčková, DiS.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Obraz specifických poruch učení u vysokoškolských studentů
Andrea Lázničková -
Sebepojetí a self-stigma v kontextu specifických vývojových poruch učení v mladším školním věku
Jana Ondráčková -
Skupinová reedukace specifických poruch učení žáků 2. stupně ZŠ v pedagogicko-psychologické poradně
Dana Fialová -
Prevence a reedukace specifických poruch učení pomocí metody EEG-biofeedback
Markéta Luňáková -
Využití barevných folií pro kompenzaci specifických poruch učení
Zuzana Odvárková -
Vliv specifických poruch učení na život dospělého člověka
Iveta Vodičková -
Možnosti reedukace specifických poruch učení v dyslektických kroužcích základních škol v okresu Břeclav
Monika Válková -
Vliv specifických poruch učení na dospělé jedince
Hana Krobotová