Jakub Bendula
Master's thesis
Customer lifetime value
Customer Lifetime Value
Anotácia:
Tato diplomová práce je zaměřena na celoživotní hodnotu zákazníka a její aplikaci na příkladu konkrétního podniku, který se zabývá prodejem lesnického materiálu používaného pro těžbu dřeva. Analyzovaná jsou transakční data o nákupním chování zákazníků od ledna 2020 do dubna 2024. V teoretické části je pomocí odborné literatury vytvořen teoretický podklad pro praktickou část. V praktické části je nejdříve …viacAbstract:
This thesis focuses on customer lifetime value and its application to a specific company that sells forestry materials used for logging. Transactional data on customers' purchasing behaviour from January 2020 to April 2024 is analysed. The theoretical part is used to provide a theoretical basis for the practical part with the help of literature. In the practical part, first the firm and its customers …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93935
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2024
- Vedúci: Libuše Šoljaková
- Oponent: Jaroslav Wagner
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93935
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme:
Účetnictví a finanční řízení podniku
Práce na příbuzné téma
-
Hodnota zákazníka jako podklad pro segmentaci a targeting ve vybrané společnosti
Pavlína Kubů -
Aplikace statistických metod při výpočtu celoživotní hodnoty zákazníka
Katsiaryna Samuseva -
VYUŽITÍ KONCEPTU CELOŽIVOTNÍ HODNOTY ZÁKAZNÍKA VE STRATEGICKÉM ŘÍZENÍ FIREM
Michael Hanzelka -
VYUŽITÍ KONCEPTU CELOŽIVOTNÍ HODNOTY ZÁKAZNÍKA VE STRATEGICKÉM ŘÍZENÍ FIREM
Michael Hanzelka -
Hodnota zákazníka v letecké společnosti
Lucie Machalová -
Metody stanovení hodnoty zákazníka pro podnik a jejich praktické využití na B2B trhu
Anna Melounová -
Využití modelů hodnoty zákazníka při měření efektivnosti nástrojů online marketingu
Jan Pořízek -
Optimizing Customer Lifetime Value in Retail Banking
Tomáš Píhrt