Principy na člověka zaměřeného přístupu v sociální práci – Irena KUHNOVÁ
Irena KUHNOVÁ
Bakalářská práce
Principy na člověka zaměřeného přístupu v sociální práci
Principles on person centered approach in social work
Anotace:
Moje teoretická bakalářská práce má za úkol zmapovat vyuţívání principů přístupu zaměřeného na člověka ( Person-centered approach- PCA) v současné sociální práci, a to v práci sociálních pracovníků s vybranými cílovými skupinami. Pro pochopení těchto principů považuji za důležité seznámit čtenáře s humanistickou teorii, zakladatele Carla Ransoma Rogerse, jejíž součástí přístup zaměřený na člověka je …víceAbstract:
My theoretical bachelor thesis deals with problematic of Person-centered approach- PCA in present social work and in the work of social workers with selected target groups. To understand to these principles I found necessary to introduce the reader to humanistic theory of founder Carl Ransom Rogers, which includes person-centered approach. I also mention the basic milestones in the life of Carl R. …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2016
Zveřejnit od: 14. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Ivana Kaniová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KUHNOVÁ, Irena. Principy na člověka zaměřeného přístupu v sociální práci. Ostrava, 2016. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Fakulta sociálních studií
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 14.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 14. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Fakulta sociálních studiíOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Sociální politika a sociální práce / Sociální práce
Práce na příbuzné téma
-
Přístupy k pracovní schopnosti na individuální úrovni s ohledem na budoucnost. Age management pro věkovou kategorii 30 až 49 let
Natálie Siberová -
Vliv učitele na stres žáků středních škol se zaměřením na předmět matematika
Iveta TOLAROVÁ -
Morální rozhodování: přístup zaměřený na člověka
Michaela Koutníková -
Přístup k psychohygieně a zvládání stresu učitelů na 1. a 2. stupni základních škol na Ústecku
Lucie VYSOUDILOVÁ -
Pohled psychoterapeutů pracujících přístupem zaměřeným na tělo na jejich práci
Jana Volovecká -
Výuka ochrany obyvatelstva na středních školách se zaměřením na zdravotně znevýhodněné osoby
Tomáš Mazák -
Kontextuální přístupy k interpretaci ve výuce literatury na SŠ
Terezie Dvořáčková -
Analýza rizik na pracovištích s vysokým podílem robotické práce a návrh opatření pro zajištění bezpečnosti a ochrany zdraví osob na těchto pracovištích
David Vancl