Filip Zashkov

Diplomová práce

Vliv Umělé Inteligence Na Média A Marketingovou Komunikaci

The Implications of Artificial Intelligence Over the Media and Marketing Communications
Abstract:
Main goal of the thesis is to explore and outline the challenges and opportunities that arise by employing artificial intelligence systems in marketing communication activities. The thesis consists of three parts, the theoretical, the practical and the project part. Theoretical part of the thesis is about presenting findings of existing literature that covers the topic of AI in marketing, and to support …více
Abstract:
Hlavním cílem diplomové práce je prozkoumat a nastínit výzvy a příležitosti, které vznikají při využívání systémů umělé inteligence v oblasti marketingových komunikacích. Práce je složena ze tří částí: teoretické, praktické a projektové. Teoretická část předkládá na základě rešerše odborné literatury výchozí terminologii, která směřuje pozornost k problematice AI v marketingu. Součástí je rovněž prezentace …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Zashkov, Filip. Vliv Umělé Inteligence Na Média A Marketingovou Komunikaci. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe