Vliv Umělé Inteligence Na Média A Marketingovou Komunikaci – Filip Zashkov
Filip Zashkov
Diplomová práce
Vliv Umělé Inteligence Na Média A Marketingovou Komunikaci
The Implications of Artificial Intelligence Over the Media and Marketing Communications
Abstract:
Main goal of the thesis is to explore and outline the challenges and opportunities that arise by employing artificial intelligence systems in marketing communication activities. The thesis consists of three parts, the theoretical, the practical and the project part. Theoretical part of the thesis is about presenting findings of existing literature that covers the topic of AI in marketing, and to support …víceAbstract:
Hlavním cílem diplomové práce je prozkoumat a nastínit výzvy a příležitosti, které vznikají při využívání systémů umělé inteligence v oblasti marketingových komunikacích. Práce je složena ze tří částí: teoretické, praktické a projektové. Teoretická část předkládá na základě rešerše odborné literatury výchozí terminologii, která směřuje pozornost k problematice AI v marketingu. Součástí je rovněž prezentace …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Zashkov, Filip. Vliv Umělé Inteligence Na Média A Marketingovou Komunikaci. Zlín, 2021. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Media and Communications Studies / Marketing Communications
Práce na příbuzné téma
-
Analýza marketingové strategie The Sims a paratextů hry
Lucie Holanová -
Analýza marketingové strategie vybraných filmových a seriálových festivalů
Alexandra Mušáková -
Hashtag jako nástroj marketingové strategie
Marek Nevídal -
Marketingová strategie ve společnosti
Lucie Nechvílová -
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing služeb - komunikace vybraného střediska dopravní firmy
Jiří Háček -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk