Kooperační hry s využitím netradičních pomůcek na 1. stupni ZŠ – Kristýna ČECHÁKOVÁ
Kristýna ČECHÁKOVÁ
Master's thesis
Kooperační hry s využitím netradičních pomůcek na 1. stupni ZŠ
Using unconventional aids in co-operative games at primary school.
Anotácia:
V této diplomové práci na téma "Kooperační hry s využitím netradičních pomůcek na 1. stupni základní školy" bylo naším úkolem vybrat vhodné kooperační hry pro děti mladšího školního věku a vyrobit netradiční pomůcky, které při realizaci her využijeme. V první části této práce nalezneme teoretické podklady pro realizaci kooperačních her, vysvětlení specifických pojmů z této oblasti sportu, charakteristiku …viacAbstract:
This thesis addresses using unconventional aids in co-operative games at primary school. It discusses the aim to choose suitable co-operative games for lower primary school children and design unconventional aids used in the implementation of games. The first part of this thesis deals with theoretical basis of the implementation of co-operative games, explanation of specific sport terms, characteristics …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 4. 2014
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Ilona Kolovská
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ČECHÁKOVÁ, Kristýna. Kooperační hry s využitím netradičních pomůcek na 1. stupni ZŠ. Plzeň, 2014. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Teacher Training for Basic Schools / Teacher Training for BSPL Teachers
Práce na příbuzné téma
-
Srovnání výtvarných projektových řad ve volnočasových aktivitách (mladší školní věk, starší školní věk, adolescent)
Ilona Abrahamová -
Vybrané možnosti hudebních aktivit ve školní družině pro mladší školní věk
Daniela VLAŽNÁ -
Vliv cvičení jógy ve školní družině na flexibilitu dětí 1.-3. třídy ( mladší školní věk)
Roberta TÝČOVÁ -
Mladší školní věk - bezpečí ve virtuálním prostoru
Ludvík Panny -
Spojovací výrazy v dětské řeči: mladší školní věk
Adéla Kašparová -
Rozvoj hudebního cítění u dětí (mladší školní věk) pomocí vybraných hudebních aktivit
Alice KOTALÍKOVÁ -
METODIKA INLINE BRUSLENÍ PRO MLADŠÍ ŠKOLNÍ VĚK
Viktor MALÝ -
Prevence rizikového chování pro mladší školní věk
David JAKEŠ