Role veřejnosti v procesu obnovy památky v ČR a vybraných státech EU – Bc. Jiří Tunkl
Bc. Jiří Tunkl
Diplomová práce
Role veřejnosti v procesu obnovy památky v ČR a vybraných státech EU
Role of the Public in the Process of the Cultural Heritage Reconstruction in the Czech Republic and in selected EU states
Anotace:
Diplomová práce „Role veřejnosti v procesu obnovy památky v ČR a vybraných státech EU“ se zabývá postavením občanských a jiných nevládních a neziskových sdružení působících v oblasti památkové péče. V úvodních částech je stručně přiblížena historie památkové péče v České republice a ve vybraných zemích EU. Následuje sumarizace stávajících systémů památkové péče na evropské úrovni a v ČR, stejně tak …víceAbstract:
The Thesis „Role of the Public in the Process of the Cultural Heritage Reconstruction in the Czech Republic and in the selected EU states“ deals with the position of citizens associations and other non-governmental and non-profit organizations in the field of the care of historical monuments. The introductory chapters give a description of the history of the care of historical monuments in the Czech …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2013
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/b11rv/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
- Vedoucí: Ing. arch. Lea Vojtová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Vilém Pařil, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Regionální rozvoj a správa
Práce na příbuzné téma
-
Kulturní památky a problematika jejich revitalizace; Případová
Natálie Jarušková -
Památková péče jako součást kulturní politiky obcí v Ústeckém kraji
Alena Mojžíšová -
Specifika kulturní politiky a památkové péče v Irsku
Jana Trnková -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Olomouc Region
Pavel Slezar -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Moravian Region
Petr Hahn -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the Vysocina Region
Lukáš Hovorka -
Marketing survey of public opinion on the use of countryside in the South Bohemian Region
Jan Divoký -
Public relations vybrané neziskové organizace
Adam Rapák