Marketingová komunikace společnosti XY – Bc. Vilém Schmidt
Bc. Vilém Schmidt
Diplomová práce
Marketingová komunikace společnosti XY
Marketing Communication of the Company XY
Anotace:
Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně s cílem zvýšení prodeje nového produktu. Teoretická část práce definuje marketing obecně. Zabývá objasněním marketingu ve farma-cii a jeho specifik. Popisuje marketingový a komunikační mix ve farmacii, marketingovému výzkumu a jednotlivým metodám, které budou následně využity v práci. Praktická část této práce popisuje farmaceutickou společnost včetně …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the design of a communication campaign aimed at increasing the sales of the new product. The theoretical part defines marketing in general. It deals with the clarification of market-ing in pharmacy and its specifics. It describes the marketing and communication mix in pharmacies, marketing research and individual methods, which will then be used at work. The practical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Schmidt, Vilém. Marketingová komunikace společnosti XY. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíMagisterský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketing ve farmaceutickém sektoru zdravotnického systému
Markéta Koláčková -
Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta
Šárka Gregorková -
Marketingová komunikace pro OTC produkt na farmaceutickém trhu
Nikola Pašková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Kateřina Rosická -
Marketingová komunikace produktů farmaceutického průmyslu
Jarmila Nováková -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Eliška Pěničková -
Komunikace farmaceutických doplňků stravy cílovým skupinám 50+
Martin Hrdý