Bc. Vilém Schmidt

Master's thesis

Marketingová komunikace společnosti XY

Marketing Communication of the Company XY
Abstract:
Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně s cílem zvýšení prodeje nového produktu. Teoretická část práce definuje marketing obecně. Zabývá objasněním marketingu ve farma-cii a jeho specifik. Popisuje marketingový a komunikační mix ve farmacii, marketingovému výzkumu a jednotlivým metodám, které budou následně využity v práci. Praktická část této práce popisuje farmaceutickou společnost včetně …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the design of a communication campaign aimed at increasing the sales of the new product. The theoretical part defines marketing in general. It deals with the clarification of market-ing in pharmacy and its specifics. It describes the marketing and communication mix in pharmacies, marketing research and individual methods, which will then be used at work. The practical …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Schmidt, Vilém. Marketingová komunikace společnosti XY. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe