Bc. Vilém Schmidt
Master's thesis
Marketingová komunikace společnosti XY
Marketing Communication of the Company XY
Abstract:
Diplomová práce se věnuje návrhu komunikační kampaně s cílem zvýšení prodeje nového produktu. Teoretická část práce definuje marketing obecně. Zabývá objasněním marketingu ve farma-cii a jeho specifik. Popisuje marketingový a komunikační mix ve farmacii, marketingovému výzkumu a jednotlivým metodám, které budou následně využity v práci. Praktická část této práce popisuje farmaceutickou společnost včetně …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the design of a communication campaign aimed at increasing the sales of the new product. The theoretical part defines marketing in general. It deals with the clarification of market-ing in pharmacy and its specifics. It describes the marketing and communication mix in pharmacies, marketing research and individual methods, which will then be used at work. The practical …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2018
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Schmidt, Vilém. Marketingová komunikace společnosti XY. Zlín, 2018. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Marketing ve farmaceutickém sektoru zdravotnického systému
Markéta Koláčková -
Marketing vybraných farmaceutických produktů - případová studie na základě osobní empirie obchodního reprezentanta
Šárka Gregorková -
Marketingová komunikace pro OTC produkt na farmaceutickém trhu
Nikola Pašková -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Kateřina Rosická -
Marketingová komunikace produktů farmaceutického průmyslu
Jarmila Nováková -
Specifika marketingové komunikace ve farmaceutickém průmyslu
Anna Racková -
Prostředky marketingové komunikace pro seniory
Eliška Pěničková -
Komunikace farmaceutických doplňků stravy cílovým skupinám 50+
Martin Hrdý