Marketingová komunikace poskytovatele gastronomických služeb Samuel's Burger – Bartoloměj Nevím
Bartoloměj Nevím
Bakalářská práce
Marketingová komunikace poskytovatele gastronomických služeb Samuel's Burger
Marketing communication for provider of gastronomy services Samuel’s Burger
Anotace:
Nevím, B. Marketingová komunikace poskytovatele gastronomických služeb Samuel’s Burger. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2022. Tato bakalářská práce je zaměřena na marketingovou komunikaci vybraného poskytovatele gastronomických služeb Samuel’s Burger. Pro získání primárních dat byl zákazníkům rozeslán dotazník, jehož cílem bylo zjistit spokojenost zákazníků s nabízenými službami …víceAbstract:
Nevím, B. Marketing communication for provider of gastronomy services Samuel’s Burger. Bachelor thesis. Brno: Mendel University, 2022 This bachelor thesis focuses on the marketing communication of a selected catering service provider Samuel’s Burger. To obtain primary data, a survey was sent to customers to determine customer satisfaction with the services offered. The aim was to suggest improvements …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 5. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Marek Záboj, Ph.D.
- Oponent: Patrik Kubát, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor / specializace:
Ekonomika a management / Sociálně ekonomický obor / Multikulturní kompetence
Práce na příbuzné téma
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
HR marketing communication. The Importance of HR marketing for Employer Brand.
Ekaterina Akhmedova -
Communication as load bearing element of marketing communication
Jiří Pivrnec -
The Role of New Media in a Modern Marketing Communication
Roman Sarychev -
The ethical issues in marketing communication
Anastasia Andreeva -
Ethical issues in marketing communication
Karina Khaddad -
Data Mining and Its Effective Utilization in Marketing Communication
Serpil Boyraz -
The role of new media in a modern marketing communication
Petra Nagajdová