Komunikace na střední škole praktické jednoleté a dvouleté – Barbora Zemanová
Barbora Zemanová
Bakalářská práce
Komunikace na střední škole praktické jednoleté a dvouleté
Communication in one-year and two-year secondary practical school
Anotace:
Abstrakt Bakalářská práce je zaměřena na téma komunikace na střední škole praktické jednoleté a dvouleté. V první části práce se věnuji vysvětlení pojmu komunikace, formy komunikace, komunikační poruchy, pedagogická komunikace a její účastníci. Dále se zaměřuji na vysvětlení pojmů augmentativní a alternativní komunikace, její formy a užití u osob s handicapem. Středoškolskému vzdělávání osob …víceAbstract:
Abstract This bachelor's thesis centers on the topic of communication in one-year and two-year secondary practical school. In the first part of the thesis, I explain the concept of communication, forms of communication, communication disorders, pedagogical communication, and its participants. Furthermore, I focus on the explanation of the concepts of augmentative and alternative communication, its …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 14. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. Petr Adamec, Ph.D. MBA
- Oponent: Martina Miškelová, Mgr.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Institut celoživotního vzděláváníMendelova univerzita v Brně
Institut celoživotního vzděláváníBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Učitelství praktického vyučování a odborného výcviku
Práce na příbuzné téma
-
Public awareness about the usage possibilities of alternative and augmentative communication by people with autism, comparative study between the Czech Republic and Finland
Petra KUCHAŘOVÁ -
Využití výměnného obrázkového komunikačního systému a znaků ze znakového jazyka u žáka se sluchovým a přidruženým mentálním postižením
Barbora Rýdlová -
Využití metod alternativní a augmentativní komunikace ve speciální třídě mateřské školy Duha Praha 5
Klára Kajerová -
Specifika komunikace s pacienty na umělé plicní ventilaci a zkušenosti sester s augmentativními a alternativními komunikačními pomůckami
Veronika ŽŮRKOVÁ -
Alternativní a augmentativní komunikace u dětí s těžkým mentálním a kombinovaným postižením
Jitka KUČEROVÁ -
Vzdělávání zdravotně handicapovaných klientů se zaměřením na nutriční péči.
Kornelie Holá -
Možnosti dalšího uplatnění u osob se souběžným postižením více vadami po ukončení povinné školní docházky
Iveta Pirklová -
Návrh revize rámcového vzdělávacího programu pro obor vzdělání Praktická škola jednoletá a Praktická škola dvouletá
Michaela GEDEONOVÁ