Mgr. Kateřina Kouřilová

Bakalářská práce

Analýza marketingových komunikačních aktivit vybrané kulturní organizace

The Analysis of Marketing Communications Activities in a Cultural Organisation
Anotace:
Stále se zesilující konkurenční prostředí v oblasti zábavy přimělo kulturní instituce k výraznějšímu využívání různých forem marketingových komunikací pro propagaci své umělecké činnosti. Cílem této práce bylo zmapovat situaci v Městském divadle Kladno, shrnout metody marketingových komunikací, analyzovat je a navrhnout efektivní zlepšení, která povedou ke zvýšení návštěvnosti divadla. Primární informace …více
Abstract:
The continuously strengthening competition on the entertainment market forced cultural institutions to intensify the use of various forms of marketing communications to promote their artistic activities. The goal of this paper was to map the situation in the Municipal Theatre in Kladno, summarize marketing communications methods, analyze them and propose efficient attendance enhancements. The primary …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
  • Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
  • Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní