Analýza marketingových komunikačních aktivit vybrané kulturní organizace – Mgr. Kateřina Kouřilová
Mgr. Kateřina Kouřilová
Bakalářská práce
Analýza marketingových komunikačních aktivit vybrané kulturní organizace
The Analysis of Marketing Communications Activities in a Cultural Organisation
Anotace:
Stále se zesilující konkurenční prostředí v oblasti zábavy přimělo kulturní instituce k výraznějšímu využívání různých forem marketingových komunikací pro propagaci své umělecké činnosti. Cílem této práce bylo zmapovat situaci v Městském divadle Kladno, shrnout metody marketingových komunikací, analyzovat je a navrhnout efektivní zlepšení, která povedou ke zvýšení návštěvnosti divadla. Primární informace …víceAbstract:
The continuously strengthening competition on the entertainment market forced cultural institutions to intensify the use of various forms of marketing communications to promote their artistic activities. The goal of this paper was to map the situation in the Municipal Theatre in Kladno, summarize marketing communications methods, analyze them and propose efficient attendance enhancements. The primary …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ywm5z/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 20. 6. 2011
- Vedoucí: prof. PhDr. Dušan Pavlů, CSc.
- Oponent: RNDr. Aleš Krejčí, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace a tvorba konkrétního marketingového plánu v umělecké činnosti
Thuy Luu Thanh -
Marketingová komunikace v uměleckém průmyslu se zaměřením hudební cestovní ruch
Petra Kmoníčková -
Marketingová komunikace základní umělecké školy
Alžběta PUPÍKOVÁ -
Minimalismus jako životní styl a jeho význam v praxi marketingové komunikace
Alijagićová Alijagićová -
Aplikace marketingové komunikace v základním uměleckém školství
Michal Šeba -
Analýza marketingové komunikace pro umělecké výstavy
Rudolf Baron -
Podpora prodeje jako nástroj integrované marketingové komunikace ve vybrané firmě. Zaměření na In-store marketing na lokálním trhu
Kateřina Hauptová -
Přímý marketing, podpora prodeje
Pavel Zteiskar