Analýza marketingové komunikace fakulty – Jakub Míchal
Jakub Míchal
Bakalářská práce
Analýza marketingové komunikace fakulty
Analysis of Marketing Communication of the Faculty
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat způsoby marketingové komunikace Ekonomické fakulty VŠB – Technické univerzity Ostrava. Účelem je zkoumat komunikační strategii fakulty a aplikaci konkrétních nástrojů. Práce vychází z dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 177 studentů Ekonomické fakulty. Na základě výzkumu byly navrhnuty podněty ke zefektivnění marketingové komunikace fakulty …víceAbstract:
This bachelor thesis aims to analyze the methods of marketing communication of the Faculty of Economics VSB - Technical University of Ostrava. The purpose is to examine the faculty's communication strategy and the application of specific marketing tools. The thesis is based on a questionnaire survey which has been filled out by 177 students of the Faculty of Economics. On the basis of the research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10084/146909
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 30. 8. 2022
- Vedoucí: Vojtěch Spáčil
- Oponent: Tomáš Balcar
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita OstravaVŠB – Technická univerzita Ostrava
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Marketing / Marketing a obchod
Práce na příbuzné téma
-
Draft of communication strategy for marketing support of small businesses in the product category of bottled water
Alexander Tarhoviský -
Analysis of communication strategy of Park Lane International School
Oľga Čurpeková -
Analysis of communication strategy of Karlovarské minerální vody, a.s.
Veronika Torlakian -
Creating a Complex Technical, Energetic and Economy Design of System for Storage of Electrical Energy Using LAES/CAES Methods
Fatih Akyüz -
Designing Marketing Communication for Enrollment of Chinese Students at the Faculty of Economics
Wei Xiong -
Marketingové komunikace festivalu Colours of Ostrava
Aneta Pospíšilová -
Analýza marketingových aktivit hudebního festivalu Colours of Ostrava
Denisa Findejsová -
Marketing a propagace festivalu Colours of Ostrava
Ondřej Vaněk