Jakub Míchal

Bakalářská práce

Analýza marketingové komunikace fakulty

Analysis of Marketing Communication of the Faculty
Anotace:
Tato bakalářská práce si klade za cíl analyzovat způsoby marketingové komunikace Ekonomické fakulty VŠB – Technické univerzity Ostrava. Účelem je zkoumat komunikační strategii fakulty a aplikaci konkrétních nástrojů. Práce vychází z dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 177 studentů Ekonomické fakulty. Na základě výzkumu byly navrhnuty podněty ke zefektivnění marketingové komunikace fakulty …více
Abstract:
This bachelor thesis aims to analyze the methods of marketing communication of the Faculty of Economics VSB - Technical University of Ostrava. The purpose is to examine the faculty's communication strategy and the application of specific marketing tools. The thesis is based on a questionnaire survey which has been filled out by 177 students of the Faculty of Economics. On the basis of the research …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 30. 8. 2022
  • Vedoucí: Vojtěch Spáčil
  • Oponent: Tomáš Balcar

Citační záznam

Plný text práce

Právo: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: VŠB – Technická univerzita Ostrava