Michaela Kotúčová

Bakalářská práce

Zhodnocení působení firmy Moet-Hennessy na českém trhu a potenciál jeho rozšíření na trh slovenský

The evaluation of Moet Hennessy activities on the Czech market and its potential expansion upon the Slovak market
Anotace:
Práce se zabývá zhodnocením působení firmy Moet Hennessy v České republice. Poskytuje ucelený přehled portfolia firmy a také náhled do marketingových strategií jednotlivých značek. Jelikož se tato firma zabývá prodejem alkoholických nápojů, práce analyzuje také bariéry podnikání s těmito produkty na českém trhu. Cílem práce je také zhodnotit potenciál rozšíření na trh slovenský, v souvislosti s čímž …více
Abstract:
The thesis evaluates activities of company Moet Hennessy in the Czech Republic. It provides a comprehensive overview of the company's portfolio, as well as insight into individual brands' marketing strategies. Since the company's core business is trade with alcoholic beverages, this thesis also analyzes the barriers connected to this business in the Czech Republic. The aim is also to evaluate the potential …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
  • Vedoucí: Soňa Gullová
  • Oponent: Anna Klosová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35472