Zhodnocení působení firmy Moet-Hennessy na českém trhu a potenciál jeho rozšíření na trh slovenský – Michaela Kotúčová
Michaela Kotúčová
Bakalářská práce
Zhodnocení působení firmy Moet-Hennessy na českém trhu a potenciál jeho rozšíření na trh slovenský
The evaluation of Moet Hennessy activities on the Czech market and its potential expansion upon the Slovak market
Anotace:
Práce se zabývá zhodnocením působení firmy Moet Hennessy v České republice. Poskytuje ucelený přehled portfolia firmy a také náhled do marketingových strategií jednotlivých značek. Jelikož se tato firma zabývá prodejem alkoholických nápojů, práce analyzuje také bariéry podnikání s těmito produkty na českém trhu. Cílem práce je také zhodnotit potenciál rozšíření na trh slovenský, v souvislosti s čímž …víceAbstract:
The thesis evaluates activities of company Moet Hennessy in the Czech Republic. It provides a comprehensive overview of the company's portfolio, as well as insight into individual brands' marketing strategies. Since the company's core business is trade with alcoholic beverages, this thesis also analyzes the barriers connected to this business in the Czech Republic. The aim is also to evaluate the potential …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 6. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35472
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2013
- Vedoucí: Soňa Gullová
- Oponent: Anna Klosová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35472
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Marketing a jeho strategie v kryptoměnách
Igor Zavadovský -
Digitální marketing v hotelnictví a gastronomii a strategie na sociálních sítích
Svadeba Svadeba -
Návrh marketingové strategie s využitím nástrojů online marketingu
Jana Kocourková -
Knižní marketing - Návrh marketingové strategie
Nicole Urbančíková -
Marketing In Public Space Focus On Shopping Malls Marketing Strategies
Anna Klimenko -
Apology strategies: The contrastive study of apologies in Slovak and English
Ema STRAŇAVOVÁ -
Market-making na finančních trzích
František Kovács -
Global risks and their influence on the market entrance strategies of business to business companies
Kirill Rudenko