Hra a hračka jako prostředek rozvoje dítěte se zrakovým postižením – Marie PAVELKOVÁ
Marie PAVELKOVÁ
Bachelor's thesis
Hra a hračka jako prostředek rozvoje dítěte se zrakovým postižením
Game and a toy as tools for development of a child with visual impairment
Abstract:
Práce se zaměřuje na rozvoj dítěte se zrakovým postižením prostřednictvím her a hraček. Práce je rozdělena do čtyř kapitol. První kapitola se věnuje zrakovému postižení v obecné rovině. Popisuje etiologii vzniku zrakových vad, klasifikaci, poruchy binokulárního vidění a projevy zrakového postižení u dětí. Druhá kapitola se zabývá vlivem zrakové vady na rozvoj dílčích oblastí vývoje dítěte. Třetí kapitola …moreAbstract:
This bachelor thesis focuses on the development of children through games and toys. The thesis is split into four main chapters. Chapter one is about visual impairment in general. It describes the etiology of visual impairment, classification and disturbances a binocular vision and symptoms of visual impairment in kids. Chapter two deals with the influence of visual impairment on the effects of child …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 4. 4. 2018
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Hana Novohradská
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
PAVELKOVÁ, Marie. Hra a hračka jako prostředek rozvoje dítěte se zrakovým postižením. Ostrava, 2018. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyBachelor programme / field:
Special Pedagogy / Special Pedagogy
Theses on a related topic
-
Klasifikace a léčba poruch binokulárního vidění u dětí
Nikola Richterová -
Dítě s poruchou binokulárního vidění v procesu speciálně pedagogické péče
Lucie Koutná -
Diagnostika a léčba poruch binokulárního vidění
Zuzana Česlová -
Využití metody Meira Schneidera u žáka s poruchou binokulárního vidění
Pavlína MOLKOVÁ -
Anizometropie a aniseikonie jako příčina poruchy jednoduchého binokulárního vidění
Éva Édes -
Vliv rodinného prostředí v procesu reedukace poruch binokulárního vidění
Štěpána Kalábová -
Zrakový trénink. Efekt léčby poruch jednoduchého binokulárního vidění.
Spomenka Vrček -
Možnosti využití metody Meira Schneidera u dětí s poruchami binokulárního vidění v MŠ
Sabina ČEMOVÁ