Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky – Bc. Jakub Prchlík
Bc. Jakub Prchlík
Bakalářská práce
Komunikace jako klíčová aktivita a nástroj rozvoje vztahů se zákazníky
Communication as a key activity and tool for the customer relationships
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na řízení vztahů se zákazníky a představení marketingového komunikačního mixu. Popisuje a diskutuje jeho jednotlivé komunikační nástroje. Představuje jejich výhody i nevýhody, využití v praxi. Moderní informační technologie jsou v dnešní době velmi účinným nástrojem komunikace se zákazníky. Hlavním cílem bakalářské práce je posouzení vhodnosti marketingových komunikačních …víceAbstract:
Bachelor thesis focuses on customer relationship management and performance marketing communication mix. It describes and discusses his various communication tools. Presents their advantages and disadvantages, practical use. Modern information technology is nowadays a very effective means of communication with customers. The main objective of this thesis is to assess the suitability of marketing communication …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2015
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/oxnah/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 15. 6. 2015
- Vedoucí: Ing. Miloslav Šašek
- Oponent: PhDr. Petra Anýžová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Renata Abulaesova -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Linar Saliamov -
Marketingový komunikační mix pro nově vzniklý podnik
Lukáš Sajvera -
Marketingový komunikační mix vybraného podniku v závislosti na změnách jeho marketingového mixu
Helena Plívová -
Marketingový komunikační mix vybraného vinařství
Kamila Ilgnerová -
Marketingový komunikační mix vybrané destinace
Magdaléna Ludíková -
Marketingový komunikační mix vybraného hotelu
Viktoriia Cherepkova