Mojmír Barák
Master's thesis
Možnosti využití big data v logistice
The potential for Big Data in the logistics
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je vymezení pojmů logistiky, Big Data a ověření možnosti využití Big Data pro optimalizaci v logistice. Výsledkem práce je aplikace výsledků Big Data analýzy na konkrétním dodavatelském řetězci v logistice automobilové značky ŠKODA AUTO a. s., kde pomocí dosažených výsledků z této analýzy dochází k odhalení prostoru pro optimalizaci fungování dodavatelského řetězce …moreAbstract:
The main goal of the Master thesis is to tackle the terms used in logistics, Big Data and its evaluation and usage for the logistics optimization. The outcome is applying the results of Big Data analysis on a specific company – ŠKODA AUTO, a. s., operating in an automobile industry. Thanks to that, it reveals areas where the delivery chain can be optimized. For a better overview, the comparison in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 3. 2018
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78133
Thesis defence
- Date of defence: 9. 9. 2019
- Supervisor: Tomáš Sigmund
- Reader: Andrej Bednár
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78133
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Aplikovaná informatika / Informační management
Theses on a related topic
-
Project of Implementation of Economic Value Added concept for Increasing Financial Performance in the Selected Company
Alexey Popov -
Vliv ekonomické integrace na automobilový průmysl Kanady v návaznosti na implementaci Dohody USA-Mexiko-Kanada (USMCA)
Barbora Holíková -
Návrh implementace metody 5S na vybraném provozu společnosti vyrábějící náhradní díly pro automobilový průmysl
Lucie Měchová -
Význam a realizace systému managementu kvality a životního prostředí pro automobilový průmysl.
Tomáš BRABEC -
Marketingový výzkum nových zdrojů konkurenčních výhod spojených se zavedením tepelného výměníku pro automobilový průmysl
Richard Šácha -
Implementace IT systémů ve výrobě kabelových svazků pro automobilový průmysl
Marek HYBL -
Digitální podpisy a jejich implementace ve ŠKODA AUTO a.s.
Štěpán Havlas -
Implementace nové komunikační platformy do prostředí ŠKODA AUTO a.s.
Martin Fišer