Využití inscenačních a situačních metod ve výuce biologie – Bc. Alžběta ŠIMKOVÁ
Bc. Alžběta ŠIMKOVÁ
Diplomová práce
Využití inscenačních a situačních metod ve výuce biologie
Use of staging and situational methods in teaching biology
Anotace:
Diplomová práce na téma "Využití inscenačních a situačních metod ve výuce biologie" je zaměřena na inscenační a situační výukové metody, a to z pohledu teoretického i praktického. Teoretická část je obecně zaměřena na popis aktivizačních metod se zaměřením na inscenační a situační výukové metody. Dále se pak v praktické části nachází metodika, sborník inscenací a situací, popis aktivit ověřených v …víceAbstract:
The diploma thesis on the topic ''Utilization of staging and situational methods in biology education'' is focused on staging and situational educational methods from both theoretical and practical point of view. The theoretical part deals with the description of activation methods with specialization on staging and situational educational methods. Furthermore, the practical part consists of methodology …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 6. 2017
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Vágnerová
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠIMKOVÁ, Alžběta. Využití inscenačních a situačních metod ve výuce biologie. Plzeň, 2017. diplomová práce (Mgr.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro střední školy / Bi-Ge
Práce na příbuzné téma
-
Integrovaná tematická výuka pro žáky 1. stupně ZŠ zaměřená na výživu dětí
Tereza Fialová -
Profesní etika pro střední zdravotnické školy - výukové materiály pro žáky s metodickými pokyny pro odborné učitele
Hana Minaříková -
Metodická a určovací pomůcka pro odběr, mikroskopování a určování sinic a řas pro žáky základních škol
Michaela Pohorská -
Možnosti zapojení volejbalových průpravných cvičení pro zlepšení herních dovedností do výuky tělesné výchovy pro žáky II. stupně základní školy
Johanka JELÍNKOVÁ -
Didaktická pomůcka ve výtvarné výchově (Didaktické leporelo pro využití ve výuce výtvarné výchovy pro žáky na ZŠ)
Kristýna ŠEVČÍKOVÁ -
Pomůcky pro podporu výuky matematiky pro žáka se speciálními potřebami
Dominika KUTNOHORSKÁ -
Využití aktivizačních výukových metod ve výuce matematiky na 2. stupni základních škol
Petra Vaňková -
Aktivizační metody ve výuce skladby na 2. stupni základních škol
Lenka KLEINOVÁ