Instagram jako nástroj marketingu – Karina Alakhverdova
Karina Alakhverdova
Diplomová práce
Instagram jako nástroj marketingu
Instagram as a Marketing Tool
Anotace:
Tato diplomová práce pojednává o marketingových nástrojích Instagramu. Cílem této práce je zjistit, které aspekty různých formátů instagramové reklamy ji činí pro uživatele atraktivní. První část práce popisuje marketingové nástroje Instagramu a také na základě předchozích výzkumů popisuje problematické body uživatelů při interakci s touto sociální sítí. K naplnění cílů byl proveden kvalitativní výzkum …víceAbstract:
This diploma thesis discusses the marketing tools of Instagram. The aim of this work is to find out which aspects of different formats of Instagram advertising make it attractive to the user. The first part of the work describes the marketing tools of Instagram, and also, based on previous research, describes the problematic points of users when interacting with this social network. To meet the objectives …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/zkzco/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 6. 2022
- Vedoucí: doc. Giuseppe Maiello, Ph.D.
- Oponent: doc. Dr. Mgr. Lukáš Novotný, M.A.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Marketingová komunikace / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Vliv digitální demence na rozpoznání product placementu na sociálních sítích
Sára Seidlová