Bc. Martin Řípa
Bachelor's thesis
Význam marketingu pro úspěch mikropodniku
The Importance of Marketing to the Success of Microenterprise
Abstract:
Hlavním cílem této bakalářské práce je srovnání marketingových situací tří mikropodniků a vliv marketingu na jejich úspěch. Teoretická část je zaměřena na vymezení pojmu marketing, metody marketingové analýzy a nové trendy marketingu. Analytická část se zabývá charakteristikou vybraných mikropodniků, analýzou marketingový strategií a popis mystery shoppingu u všech tří podniků. Na základě takto zjištěných …moreAbstract:
The main purpose of this bachelor thesis is the comparison of the marketing situations of three small businesses and the influence of marketing on their success. Theoretical part focuses on marketing, methods of marketing analysis and new trends in marketing. Analytical part contains characteristics of chosen micro-enterprises, analysis of their marketing strategies and description of mystery shopping …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 13. 4. 2017
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/f9d3o/
Thesis defence
- Date of defence: 13. 6. 2017
- Supervisor: Ing. Lenka Říhová
- Reader: Ing. Eva Matoušková
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Management and Corporate Finance
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie střední školy
Jana Vacková -
Marketingová strategie podniku
Mariya Obraztsova -
Marketingová strategie KS Omega - Musilka
Andrea Chromečková -
Tvorba marketingové strategie pro poradenský podnik
Pavel Pokorný -
Marketingová strategie a proces zavedení nového produktu na trh ve firmě JH GROUP
Vojtěch Kabeš -
Guerilla marketing- analysis of a practical example
Ivana Knapová -
Business intelligence models for capturing and analysis of enterprise marketing data
Dita Přikrylová -
Online marketing analysis of Cekindo Bisnis Grup
Jan Šulc