Analýza externích PR aktivit lázní Teplice nad Bečvou – Bc. Jana HANZELKOVÁ
Bc. Jana HANZELKOVÁ
Bakalářská práce
Analýza externích PR aktivit lázní Teplice nad Bečvou
Analysis of external PR activities of Teplice nad Bečvou Spa
Anotace:
Teoretická část této práce je zaměřena na postavení PR v marketingové komunikaci, cha-rakteristiku českého lázeňství a hlavně otázku, zda vůbec potřebuje lázeňský komplex ke své účinné propagaci právě tuto formu komunikace. Její praktická část se zabývá analýzou a následným hodnocením dosavadních public relati-ons aktivit společnosti lázně Teplice nad Bečvou, a.s. Je odpovědí na otázky, zda a nakolik …víceAbstract:
The theoretical part of the bachelor work is focused on position of PR among marketing communication tools, Czech spa industry characteristics and question if it is necessary for any spa area to use public relations activities.`` The practical part consists of the analysis and the evaluation of public relations campaign of spa town Teplice nad Bečvou. Following text answers the question if and how …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2008
Zveřejnit od: 12. 5. 2008
Identifikátor:
7459
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 2. 6. 2008
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HANZELKOVÁ, Jana. Analýza externích PR aktivit lázní Teplice nad Bečvou. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Public relations výrobního závodu cihelna Hevlín
Libor Nekuda -
HR management a public relations - Vliv interní komunikace na motivaci zaměstnanců
Hana Mrzenová -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský -
Specifika public relations v B2B sektoru na příkladu společnosti Infinity a.s.
Tereza Kůželová -
Možnosti uplatnění Public Relations ve vybrané malé firmě
Michaela BACHOVÁ -
Analýza PR strategie konkrétního podniku ve vybraném médiu
Monika Dušáková -
Analýza PR aktivit
Věra Šmerdová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková