Analýza externích PR aktivit lázní Teplice nad Bečvou – Bc. Jana HANZELKOVÁ
Bc. Jana HANZELKOVÁ
Bachelor's thesis
Analýza externích PR aktivit lázní Teplice nad Bečvou
Analysis of external PR activities of Teplice nad Bečvou Spa
Abstract:
Teoretická část této práce je zaměřena na postavení PR v marketingové komunikaci, cha-rakteristiku českého lázeňství a hlavně otázku, zda vůbec potřebuje lázeňský komplex ke své účinné propagaci právě tuto formu komunikace. Její praktická část se zabývá analýzou a následným hodnocením dosavadních public relati-ons aktivit společnosti lázně Teplice nad Bečvou, a.s. Je odpovědí na otázky, zda a nakolik …moreAbstract:
The theoretical part of the bachelor work is focused on position of PR among marketing communication tools, Czech spa industry characteristics and question if it is necessary for any spa area to use public relations activities.`` The practical part consists of the analysis and the evaluation of public relations campaign of spa town Teplice nad Bečvou. Following text answers the question if and how …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 5. 2008
Accessible from:: 12. 5. 2008
Identifier:
7459
Thesis defence
- Date of defence: 2. 6. 2008
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
HANZELKOVÁ, Jana. \textit{Analýza externích PR aktivit lázní Teplice nad Bečvou}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2008. Available from: https://theses.cz/id/m81nfh/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
HANZELKOVÁ, Jana. Analýza externích PR aktivit lázní Teplice nad Bečvou. Zlín, 2008. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 12. 05. 2008
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 5. 2008 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Public relations výrobního závodu cihelna Hevlín
Libor Nekuda -
HR management a public relations - Vliv interní komunikace na motivaci zaměstnanců
Hana Mrzenová -
Public relations hokejového týmu Sparta Praha
David Vořechovský -
Specifika public relations v B2B sektoru na příkladu společnosti Infinity a.s.
Tereza Kůželová -
Možnosti uplatnění Public Relations ve vybrané malé firmě
Michaela BACHOVÁ -
Analýza PR strategie konkrétního podniku ve vybraném médiu
Monika Dušáková -
Analýza PR aktivit
Věra Šmerdová -
Využívání public relations v marketingové komunikaci organizace Microdis Electronics s.r.o.
Karolína Matějková