Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na služby a cestovní ruch – Přemysl Barvík
Přemysl Barvík
Master's thesis
Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na služby a cestovní ruch
Marketing Strategy Proposal of the Company Focusing on the Services and Tourism
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá návrhem marketingové strategie pro společnost provozující motýlí domy. Hlavním cílem této práce bylo sestavení konkrétní marketingové strategie, která by přilákala nové segmenty zákazníků a vedla k růstu návštěvnosti. Pro sběr dat byly zvoleny metody telefonického dotazování a výsledky z navržené kampaně pro účel této práce. Na základě vyhodnocení těchto dat bylo pro …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the marketing strategy proposal for a company operating butterfly house. The main goal of this work was to compile a specific marketing strategy that would attract new customer segments and lead to an increase in attendance. For data collection, telephone interview methods and results from the proposed campaign were chosen for the purpose of this work. Based on the evaluation …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2023
Identifier:
http://hdl.handle.net/10084/149583
Thesis defence
- Date of defence: 23. 5. 2023
- Supervisor: Jiří Lošťák
- Reader: Hana Jurášková
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BARVÍK, Přemysl. \textit{Návrh marketingové strategie firmy se zaměřením na služby a cestovní ruch}. Online. Master's thesis. Ostrava: VŠB - Technical University of Ostrava, Ekonomická fakulta. 2023. Available from: https://theses.cz/id/m86ukl/.
Full text of thesis
Accessibility: Plné texty vysokoškolských kvalifikačních prací obhájených na Vysoké škole báňské - Technické univerzitě Ostrava jsou uloženy v repozitáři DSpace. Přístup k plným textům mají všichni uživatelé bez omezení. Přístup je omezen pouze ve výjimečných případech, zpravidla z důvodu ochrany duševního vlastnictví. Nepřístupné práce jsou označeny jako closedAccess nebo embargoedAccess. Tištěné verze prácí jsou uloženy v Ústřední knihovně VŠB-TUO a jsou prezenčně přístupné ve studovně diplomových prací. Další nakládání s prací (kopírování, opisy, MVS)se řídí Knihovní a výpůjčním řádem Ústřední knihovny VŠB-TUO.
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: VŠB – Technická univerzita OstravaVSB – Technical University of Ostrava
Ekonomická fakultaMaster programme:
Marketing a obchod
Theses on a related topic
-
Marketingová strategie malého podniku
Tereza Bačová -
Evaluace dosavadní marketingové strategie a vyhodnocení jejího souladu s marketingovým plánem výrobní společnosti POEX Velké Meziříčí, a.s.
Luboš Caninec -
Marketingová strategie firmy v oblasti služeb
Elena Buravtceva -
Audit marketingové strategie
Markéta Váňová -
Návrh marketingové strategie
Marcela Brustmanová -
Vytvoření komplexní marketingové strategie začínající firmy
Marek Fryček -
Marketingová strategie brněnského podzemí
Jana Zámoravcová -
Analýza marketingové strategie společnosti BTL Healthcare Technologies na trhu B2B
Lukáš Löffelmann