Vývoj, současný stav a budoucí rozvoj elektronických médií – Ing. Karel Vizinger
Ing. Karel Vizinger
Bachelor's thesis
Vývoj, současný stav a budoucí rozvoj elektronických médií
History, current status and future development of electronic media
Abstract:
Bakalářská práce na téma „Vývoj, současný stav a budoucí rozvoj elektronických médií” se v teoretické části práce věnuje masovým médiím, především jejich vývoji a reklamě v nich. Detailně se v práci zaměřuji na elektronická média a jejich vlastnosti. V aplikační části se věnuji aktuálnímu stavu elektronických médií v České republice a za pomoci komparace investic do elektronických médií predikuji jejich …moreAbstract:
Bachelor thesis on topic "History, current status and future development of electronic media" in the theoretical part of the thesis deals with the mass media, their development and advertising. Furthermore, it focuses in detail on the electronic media and discusses their properties. The practical part focuses on the current status of electronic media in the Czech Republic and with the help of investments …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2015
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ku4lv/
Thesis defence
- Date of defence: 9. 6. 2015
- Supervisor: Mgr. Miloslava Kykalová
- Reader: Mgr. Pavel Kotyza
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Celebrity v reklamě
Martina VYCHODILOVÁ -
Internetový marketing na YouTube - video marketing
Eduard Karapetyan -
Direct Marketing of the selected company
Islam Melordoyev -
Umění a reklama
Pavla Zaoralová -
Reklama v rozhlasovém a televizním vysílání a její vliv na spotřebitele
Veronika Mlčochová -
Branding – its history and a new challenges (history of branding and its challenges in 21st century)
Michal Pribylinec -
Black History Told through Spirituals, and Spirituals Throughout History
Eliška TÝROVÁ -
Operation Choke Point and the Long History of Financial Entanglement in the U.S.
Lex van den Eersten