Distribuční strategie předplacených hlasových a datových služeb telefonního operátora na českém trhu – Tomáš Krumpholz, MBA
Tomáš Krumpholz, MBA
Bachelor's thesis
Distribuční strategie předplacených hlasových a datových služeb telefonního operátora na českém trhu
Distribution Strategy for Voice and Data Prepaid Services on Phone Operator in the Czech Market
Anotácia:
Cílem této bakalářské práce je analýza vývoje a změny na telekomunikačním trhu, konkrétně trhu předplacených karet. V teoretické části přiblíţím základní pojmy a fungování trhu. Dále nastíním současnou distribuci těchto produktů. Vývojem a strategií operátorů v novém prostředí, prostředí konkurenčních produktů MVNO, se budu zabývat v další části. Zhodnocením bude zamyšlení se nad prognózou dalšího …viacAbstract:
The aim of my thesis is to analyze development and changes on telecommunication market especially prepaid cards market. Theoretical part briefly describes basic terms, functioning of market and distribution of these products. In the next part I will analyze development and strategy of mobile operators in competition of MVNO. Evaluation will be prognosis of future development and impact of competitive …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2013
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2013
- Vedúci: RNDr. Ing. Miroslav RÖSSLER, CSc., MBA
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
KRUMPHOLZ, Tomáš. \textit{Distribuční strategie předplacených hlasových a datových služeb telefonního operátora na českém trhu}. Online. Bakalárska práca. Olomouc: Moravská vysoká škola Olomouc, o.p.s., Moravian University College Olomouc. 2013. Dostupné z: https://theses.cz/id/m89vi7/.
Jak správně citovat práci
Krumpholz, Tomáš. Distribuční strategie předplacených hlasových a datových služeb telefonního operátora na českém trhu. Olomouc, 2013. bakalářská práce (Bc.). Moravská vysoká škola Olomouc. Moravská vysoká škola Olomouc
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Moravská vysoká škola Olomouc, Moravská vysoká škola OlomoucMoravian University College Olomouc
Moravian University College OlomoucBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Company Economics and Management
Práce na příbuzné téma
-
Cui bono? Potenciál turistické karty Brnopas
Hana Kaderková -
Kreditní karty pro fyzické osoby v České republice
Dana Prokopová -
Kreditní karty v České republice
Marek Pszczółka -
Srovnání celkových nákladů kontokorentního úvěru a úvěru z kreditní karty
Tereza Melecká -
Kontokorentní úvěry a kreditní karty na bankovním trhu v ČR
Tomáš Kozohorský -
Platební karty - historie a budoucnost
Darya Kozhevnikova -
Kontokorentní úvěry a kreditní karty
Miroslava Losmanová -
Klíčové právní výzvy a nedostatky v současném právním rámci týkajícím se zaměstnávání cizinců se zaměřením na institut zaměstnanecké karty
Josef Halamka
Názov
Vložil
Vložené
Práva