Bc. Tomáš Pánek
Master's thesis
Instagram marketing ve vybrané společnosti
Instagram marketing for selected company
Abstract:
Tato práce se zabývá marketingem na sociální síti Instagram a jejím cílem je analyzovat efektivitu využití této sítě pro marketingové účely na příkladu vybrané společnosti. V teoretické části se zabývá úvodem do problematiky marketingu na internetu a blíže popisuj princip a fungování Instagramu. Praktická část se věnuje popisu aktivit společnosti Queens na této síti. Data pro praktickou část byla získána …moreAbstract:
This thesis analyses the efficiencies of Instagram marketing, demonstrated through studying the activities of a selected company to understand user behaviour. The theoretical part discusses social media marketing with an emphasis on the principles of Instagram and its features. The research part describes in detail the activities of a selected company called Queens, an e-shop selling streetwear and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 6. 4. 2018
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/q09t0/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 6. 2018
- Supervisor: JUDr. Petr Majerik
- Reader: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková