Instagram marketing ve vybrané společnosti – Bc. Tomáš Pánek
Bc. Tomáš Pánek
Diplomová práce
Instagram marketing ve vybrané společnosti
Instagram marketing for selected company
Anotace:
Tato práce se zabývá marketingem na sociální síti Instagram a jejím cílem je analyzovat efektivitu využití této sítě pro marketingové účely na příkladu vybrané společnosti. V teoretické části se zabývá úvodem do problematiky marketingu na internetu a blíže popisuj princip a fungování Instagramu. Praktická část se věnuje popisu aktivit společnosti Queens na této síti. Data pro praktickou část byla získána …víceAbstract:
This thesis analyses the efficiencies of Instagram marketing, demonstrated through studying the activities of a selected company to understand user behaviour. The theoretical part discusses social media marketing with an emphasis on the principles of Instagram and its features. The research part describes in detail the activities of a selected company called Queens, an e-shop selling streetwear and …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/q09t0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2018
- Vedoucí: JUDr. Petr Majerik
- Oponent: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Digitální marketing na sociálních sítích a jeho vliv na spotřebitelské chování generace Z
Vilém Kopal -
Propagace značky Graffiti Likvid (se zaměřením na marketing na sociálních sítích)
Kateryna Ipatova -
Komunikační plán vybrané společnosti se zaměřením na internetový marketing a marketing na sociálních sítích
Lucie ZIEBOVÁ -
Obsahový marketing na sociálních sítích zaměřený na generaci Y pro pracovní portál StartupJobs
Anna Vovsová -
Influencer marketing na sociální síti Instagram zaměřený na cestovní ruch
Gabriela Dvořáková -
Internetový marketing se zaměřením na sociální sítě a jeho aplikace na kavárnu vstupující na trh
Kristina Zadáková -
Marketing na sociálních sítích a jeho vliv na uživatele
Oldřiška Schwubová -
Online marketing na sociálních sítích
Veronika Kostorková