Organizační a programová příprava a realizace školy v přírodě – Bc. Veronika ŠTĚPÁNOVÁ
Bc. Veronika ŠTĚPÁNOVÁ
Master's thesis
Organizační a programová příprava a realizace školy v přírodě
Organizational and program preparation and implementation of the school in nature
Anotácia:
Diplomová práce popisuje organizační, programovou a realizační fázi přípravy školy v přírodě. V teoretické části jsou definovány základní pojmy jako žáci se SVP, škola v přírodě, dramaturgie, hra, metodologie a metody výuky. Cílem praktické části je organizace, vytvoření programu a realizace projektu školy v přírodě, která je na závěr evaluována.Abstract:
The diploma thesis describes the organizational, program and implementation phase of school preparation in nature. The theoretical part defines the basic concepts such as pupils with SEN, school in nature, dramaturgy, play, methodology and teaching methods. The aim of the practical part is the organization, creation of the program and the implementation of the project of a school in nature, which is …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Mgr. Pavla Vyhnálková, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ŠTĚPÁNOVÁ, Veronika. Organizační a programová příprava a realizace školy v přírodě. Olomouc, 2021. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaPalacký University Olomouc
Faculty of EducationMaster programme / odbor:
Education / Free-time activities management
Práce na příbuzné téma
-
Zážitková pedagogika v sekundární drogové prevenci
Zuzana Vaňková -
Zážitková pedagogika v předškolní výchově u dětí s autismem
Kryštof POKORNÝ -
Zážitková pedagogika a její místo ve výchovném a vzdělávacím programu střední školy
Jiří BERAN -
Didaktika dějepisu a zážitková pedagogika pro 2. stupeň ZŠ na příkladech z historie Sobotecka
Jan Janatka -
Zážitková pedagogika v projektu Příprava občanů k obraně státu
Ondřej PETRÁK -
Divadelní spolek Krakonoš v obci Vysoké nad Jizerou: tradice ochotnického divadla, zážitková pedagogika a výuka v terénu jako způsob rozvoje povědomí o regionální historii na 2. stupni ZŠ.
Adéla Drmlová -
Zážitková pedagogika jako forma přenosu znalostí a dovedností mezi generacemi v trampském hnutí
Petr Tománek -
Zážitková pedagogika jako nástroj k formulaci osobních cílů
Radek Valenta
Názov
Vložil
Vložené
Práva