Změny v hudebním průmyslu způsobené rozvojem digitální distribuce – Marek Lis
Marek Lis
Bakalářská práce
Změny v hudebním průmyslu způsobené rozvojem digitální distribuce
Impact of Development in Digital Distribution on the Music Industry
Anotace:
Bakalářská práce se věnuje tématu změn hudebního průmyslu způsobeným rozvojem digitální distribuce. Klade si za cíl popsat proměnu tohoto odvětví za posledních 20 let, až po situaci před a po pandemii COVID-19. Teoretická část definuje základní pojmy zásadní pro realizaci výzkumu, jako je producent, digitální distribuční služba a jejich základní modely, hudební vydavatelství a zároveň přináší pohled …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the topic of changes in the musical industry caused by the development of digital distribution. It aims to describe the transformation of this industry over the past 20 years, to the situation before and after the Covid-19 pandemic. The theoretical part defines the basic concepts essential for the realization of research, such as producer, digital distribution service …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 23. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Lis, Marek. Změny v hudebním průmyslu způsobené rozvojem digitální distribuce. Zlín, 2021. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Spotřebitelské chování a postoje ve vztahu k nákupu hudebních nosičů a digitální hudby
Tomáš Nevídal -
Spotřebitelské chování náctiletých fanynek
Kristina ŠTĚPÁNOVÁ -
Analýza spotřebitelského chování návštěvníků hudebních festivalů
Michaela Vavrečková -
Spotřebitelské chování návštěvníků Národního divadla Brno a jejich segmentace
Šárka Libánková -
Analýza chování uživatelů hudebních streamovacích služeb
Václav Dedek -
Mezigenerační analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních streamovacích služeb
Tereza Zgabajová -
Analýza spotřebitelského chování na trhu hudebních akcí
Gabriela Ottopalová -
Využití nových médií jako komunikačních platforem při streamování živé hudby v době pandemie Covid-19
Michaela Novotná