Komunikačný mix vo vybranom ubytovacom zariadení – Nikola Karasová
Nikola Karasová
Bakalářská práce
Komunikačný mix vo vybranom ubytovacom zariadení
Anotace:
Cieľom tejto bakalárskej práce bolo zamerať sa na marketing, marketingový komunikačný mix a jeho jednotlivé nástroje v konkrétnom vybranom ubytovacom zariadení. Taktiež bolo kľúčovým zamerať sa na prehľad, význam a kategorizáciu ubytovacích zariadení. V analytickej časti sa práca zamerala na momentálnu situáciu vo vybranom ubytovacom zariadení so zameraním na nástroje komunikačného mixu. Zistili sa …víceAbstract:
The aim of this bachelor thesis was to focus on marketing, marketing communication mix and his individual tools in a particular selected accommodation facility. It was also crucial to focus on the overview, meaning and categorization of accommodation facilities. In the analytical part, was work focused on the current situation in the selected accommodation facility focusing on communication mix tools …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 4. 2018
Identifikátor:
http://theses.cz/id/m8shoc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 6. 2018
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Gastronomie, hotelnictví a turismus
Práce na příbuzné téma
-
Príprava novej prevádzky ubytovacieho zariadenia v meste Levice
Michaela Barthová -
Podnikatelský záměr nového ubytovacího zařízení
Erika Rechtorovičová -
Nové riešenia marketingovej komunikácie ponuky hotelových služieb
Truchlá Truchlá -
Udržitelný provoz ubytovacích zařízení
Lenka Gaštanová -
Marketingový mix vo vybranom vinárstve
Michelle Morávková -
Segmentace trhu a analýza chování zákazníka
Petra Urbaníková -
Segmentácia trhu strešných krytín
Alžbeta Šupicová -
Segmentácia trhu pri použití marketingových dát ako súčasť marketingovej stratégie
Monika Nagyová-Tkáčová
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Karasová, N.
11. 4. 2018