Monika Nagyová-Tkáčová

Bakalářská práce

Segmentácia trhu pri použití marketingových dát ako súčasť marketingovej stratégie

Segmentace trhu při použití marketingových dat jako součást marketingové strategie
Anotace:
Tato práce se zabývá především segmentací trhu, která je důležitou součástí marketingové strategie. Teoretická část je tvořena obecnými poznatky o marketingu, řízení vztahů se zákazníky (CRM), samotné segmentaci trhu a o databázovém marketingu. Praktickou část představuje případová studie, ve které jsou aplikovány znalosti z teoretické části. Cílem práce je představit problematiku segmentace trhu a …více
Abstract:
The thesis deals mainly with market segmentation which is very important part of marketing strategy. The theoretical part consists of general knowledge of marketing, a Customer relationship management (CRM), market segmentation and database marketing. A case study consists of the implementation of the theoretical knowledge into the practical part. The aims of the thesis are: an introduction to the …více
Abstract:
Táto práca sa zaoberá predovšetkým segmentáciou trhu, ktorá je dôležitou súčasťou marketingovej stratégie. Teoretická časť je tvorená všeobecnými poznatkami o marketingu, riadení vzťahov so zákazníkmi (CRM), samotnej segmentácii trhu a o databázovom marketingu. Praktickú časť predstavuje prípadová štúdia, v ktorej sú aplikované znalosti z teoretickej časti. Cieľom práce je predstaviť problematiku segmentácie …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 3. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Patricia Jakešová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/41997

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod