Marketingová stratégia vybranej firmy na domácom a zahraničnom trhu, porovnanie s konkurenciou – Petra Tkáčová
Petra Tkáčová
Bachelor's thesis
Marketingová stratégia vybranej firmy na domácom a zahraničnom trhu, porovnanie s konkurenciou
Marketingová strategie vybrané firmy na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí
Abstract:
Oblast finančního poradenství se stává více atraktivní a žádanou. Je to finanční oblast, která nemá na Slovensku dlouhou histórii a to se taky odráží na nevědomosti lidí, využít služby finančního poradenství. Struktura bakalářske práce je řešená tak, aby lépe specifikovala marketingovou strategii vybrané společnosti PARTNERS GROUP SK s využitím poznatků z odborné literatury a interních údajů firmy …moreAbstract:
The field of financial consulting is becoming more and more demanded and attractive. It is a part of the financial sector that has not a long tradition in Slovakia and this is reflecting the unconsciousness of people to use the services in the financial consulting. The structure of the bachelor thesis is laid out in a sense to clarify and specify the marketing strategy of the selected company, PARTNERS …moreAbstract:
Oblasť finančného poradenstva sa stáva čoraz viac atraktívnou a žiadanou. Je to finančná oblasť, ktorá nemá na Slovensku dlhú históriu a to sa odráža aj na nevedomosti ľudí, využiť služby finančného poradenstva. Štruktúra bakalárskej práce je riešená tak, aby oboznámila a bližšie špecifikovala marketingovú stratégiu vybranej spoločnosti PARTNERS GROUP SK pri využití poznatkov z odbornej literatúry …moreKeywords
Reklama Služba Národní banka Slovenska Asociace finančních zprostředkovatelů a finančních poradců Potřeba Trh Marketing
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2012
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/35468
Thesis defence
- Date of defence: 22. 5. 2013
- Supervisor: Miroslava Zamykalová
- Reader: Peter Struhár
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
TKÁČOVÁ, Petra. \textit{Marketingová stratégia vybranej firmy na domácom a zahraničnom trhu, porovnanie s~konkurenciou}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Economics, Prague. 2012. Available from: https://theses.cz/id/m95yl0/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/35468
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Regulácie finančných sprostredkovateľov a poradcov na Slovensku
Emma Huspeninová -
Vzdelávanie a rozvoj manažérov v organizácii.
Soňa LÁSIKOVÁ -
Význam finančního zprostředkovatele na finančním trhu
Markéta Batalová -
Postavení a činnosti finančního arbitra - ombudsmana po integraci dozorů nad finančním trhem
Petr Scholz -
Bariéry a rizika podnikatelského prostředí v ČR se zaměřením na státní a soukromé zajištění přijmu.
Karolína Hajná -
Syndrom vyhoření u sociálních pracovníků v domovech pro seniory a finančních poradců v bankách a jeho dopad na rodinné vztahy
Eva Voráčková -
Hodnocení kvality a ceny služeb Českomoravské stavební spořitelny a.s., spokojenost a loajalita jejich klientů
Veronika KOLDOVÁ -
Analýza klíčových kompetencí finančních a realitních poradců ve vybrané společnosti
Martin Arnošt