Petra Tkáčová

Bachelor's thesis

Marketingová stratégia vybranej firmy na domácom a zahraničnom trhu, porovnanie s konkurenciou

Marketingová strategie vybrané firmy na domácím a zahraničních trzích, srovnání s konkurencí
Abstract:
Oblast finančního poradenství se stává více atraktivní a žádanou. Je to finanční oblast, která nemá na Slovensku dlouhou histórii a to se taky odráží na nevědomosti lidí, využít služby finančního poradenství. Struktura bakalářske práce je řešená tak, aby lépe specifikovala marketingovou strategii vybrané společnosti PARTNERS GROUP SK s využitím poznatků z odborné literatury a interních údajů firmy …more
Abstract:
The field of financial consulting is becoming more and more demanded and attractive. It is a part of the financial sector that has not a long tradition in Slovakia and this is reflecting the unconsciousness of people to use the services in the financial consulting. The structure of the bachelor thesis is laid out in a sense to clarify and specify the marketing strategy of the selected company, PARTNERS …more
Abstract:
Oblasť finančného poradenstva sa stáva čoraz viac atraktívnou a žiadanou. Je to finančná oblasť, ktorá nemá na Slovensku dlhú históriu a to sa odráža aj na nevedomosti ľudí, využiť služby finančného poradenstva. Štruktúra bakalárskej práce je riešená tak, aby oboznámila a bližšie špecifikovala marketingovú stratégiu vybranej spoločnosti PARTNERS GROUP SK pri využití poznatkov z odbornej literatúry …more
 
 
Language used: Slovak
Date on which the thesis was submitted / produced: 25. 6. 2012

Thesis defence

  • Date of defence: 22. 5. 2013
  • Supervisor: Miroslava Zamykalová
  • Reader: Peter Struhár

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/35468