David Münster

Bachelor's thesis

Product placement v časopisech zaměřených na ženy z generace Y

Product placement in magazines focused on women of the Y generation
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá product placementem v časopisech zaměřených na ženy z generace Y. Hlavní náplní práce je zkoumat vliv umístění product placementu v dámských módních časopisech především na nákupní chování čtenářek. Za pomocí eye-trackingové technologie a hloubkového rozhovoru byly zjištěny výsledky, které ovlivňují postoj generace Y ke zkoumané problematice, pomocí nichž byly navrhnuty …more
Abstract:
This bachelor’s thesis includes product placement in magazines focused on women of the Y generation. The main task of this thesis is to investigate the influence of product placement in women's fashion magazines especially on shopping behaviour of readers. With the help of the eye-tracking technology and in-depth interviews were found results that influence the Y generation's attitude to the researched …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta