Product placement v časopisech zaměřených na ženy z generace Y – David Münster
David Münster
Bachelor's thesis
Product placement v časopisech zaměřených na ženy z generace Y
Product placement in magazines focused on women of the Y generation
Abstract:
Tato bakalářská práce se zabývá product placementem v časopisech zaměřených na ženy z generace Y. Hlavní náplní práce je zkoumat vliv umístění product placementu v dámských módních časopisech především na nákupní chování čtenářek. Za pomocí eye-trackingové technologie a hloubkového rozhovoru byly zjištěny výsledky, které ovlivňují postoj generace Y ke zkoumané problematice, pomocí nichž byly navrhnuty …moreAbstract:
This bachelor’s thesis includes product placement in magazines focused on women of the Y generation. The main task of this thesis is to investigate the influence of product placement in women's fashion magazines especially on shopping behaviour of readers. With the help of the eye-tracking technology and in-depth interviews were found results that influence the Y generation's attitude to the researched …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 17. 5. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MÜNSTER, David. \textit{Product placement v~časopisech zaměřených na ženy z~generace Y}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Mendelova univerzita v Brně, Faculty of Business and Economics. 2019. Available from: https://theses.cz/id/m990ya/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsBachelor programme / field:
Economics and management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Product placement a jeho využití v rámci integrované marketingové komunikace
Petra Franková -
Product placement v české audiovizuální tvorbě, jeho klady a zápory
Juraj Pilát -
Product placement a jeho role v marketingových komunikacích
Martin Slifka -
Využití Product placementu v integrované marketingové komunikaci
Tereza Baštová -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec -
České oděvní blogy jako nástroj product placementu
Dominika Lukášová -
Produkt placement, jako marketingová podpora v audiovizuálních dílech
Petr Pelc -
Analýza využití nástrojů product placementu, sponzoringu a reklamy firmy Tescoma
Markéta FILOVÁ